Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Η Μελισσοκομια ειναι δυσκολη επιστημη χρειαζεται καποιος να σε στηριζει....


....εργασιων συνεχεια,ξεκινησαμε με τον Κωστα με προορισμο το Ανηλιο Μετσοβου για την αγορα κυψελων.
Στο Ανηλιο Μετσοβου υπαρχουν αρκετα εργοστασια,πριν δυο χρονια ειχαμε ξαναρθει με τον Θανο για τον ιδιο λογο,ειχαμε παρει απο αλλο εργοστασιο,λογω αναγκης ειχαμε αγορασει τις ποιο οικονομικες κυψελες τελικα μας βγηκαν πολυ ακριβες......



ο
 οι γεφυρες της Εγνατιας οδου και γενικα η Εγνατια πολυ ωραιο εργο(ποσο κοστισε σε σχεση με τα εργα της υπολοιπου Ευρωπης.....εδω ειναι Ελληνες πολιτικοι.....)











μετα την Βεροια αρχισε το τοπιο να ομορφαινει....

2 σχόλια:

  1. Σας συγχαίρω για τη δουλειά σας και σας εύχομαι τα καλύτερα. Σας ενημερώνω για το blog μου http://kupseli-makis.blogspot.com/ στο οποίο θα βρείτε κατασκευαστικές λεπτομέρειες κυψελών όπως επίσης και τιμές . Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κυριε Ευαγγελε γεια σας.
    Σας παρακολουθω καιρο και σε αλλα site και διαβαζωντας τον καλο σας, θετικο, συναδελφικο λογο σας ( γραπτο ) πηρα το θαρρος να σας ρωτησω κατι που το εχω ως απορια .
    Ειμαι ενας μικρος μελισσοκομος, και ενδιαφερομαι για την παραγωγη πολτου και βασιλισσων ( σχετικα μικρο αριθμο 200 περιπου )...Ποια συσκευη βασιλοτροφιας να παρω...Την αρχικη JENDER...την πιο εξελιγμενη αυτη, THOMAS ...την παρεμφερη αυτης LEADER ή την πλεον εξελιγμενη ολων , το EZI QUEEN system ; Εσεις τι μου προτεινετε, με βαση την εμπειρια σας ως βασιλοτροφος ;
    Ευχαριστω για το χρονο σας.
    αντιμετωπιζω προβλημα με την επωνυμη αποστολη σχολιων στο site και γι αυτο σας γραφω ανωνυμα, ετσι με ανεβαζει το σχολιο μου ! ! ! . Το mail μου ειναι antreas30melissa@gmail.com.....Ευχαριστω...καλλες γιορτες με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή