Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

Κυψελίδια γονιμοποίησης Βασιλισσών.......Τα μικρά του ΜέλιΣάκη !

Πέρυσι ένα από τα κενά που είχα ως μελισσοκόμος,ήταν η έλλειψη μου σε τράπεζα γονιμοποιημένων βασιλισσών.
Τις βασίλισσες που έβγαζα τις έβαζα σε παραφυάδες 3,5 πλαισίων και φύλαγα για 15 ημέρες αγονιμοποίητες  σε δυόροφη κυψέλη,μέσα στα κλουβάκια,με βασιλικό διάφραγμα.Κίνηση ανάγκης,αλλά όχι η τέλεια κίνηση......


Ο στόχος μου για φέτος ήταν κάτι ανώτερο.Να κατασκευάσω 20 - 30 κυψελίδια . Αφού έκανα μια έρευνα στους αγαπητούς μελισσομπλογκάδες ,είδα τα μικρά του Θεοδόση kokkini-melissa.blogspot.com.
Του Abdullah  , abdullahziya.blogspot.com

Ερχόμενος στην Κατερίνη ένας αγαπητός μου διδάσκ......συμμαθητής,ήρθε να πιούμε καφέ από τον Βόλο,να μου φέρει κάτι πανέμορφες κατασκευές για τις βέργες της βασιλοτροφίας και του βασιλικού πολτού!!! ( με τον Σάκη γνωριζόμασταν από την 10ετία του '90 ,από τότε είχε χιλιάδες ώρες πτήσεων.....ήταν μαζί με τον Θεοδόση).melisakis.blogspot.com.
Όταν είπα στον αγαπητό Σάκη ότι θέλω να κάνω κυψελίδια,μου είπε θα σου στείλω ένα από τα δικά μου. Αυτές τις ημέρες έφτασε στα χέρια μου,ένα έργο τέχνης.........(βρε αδελφέ πως να κάνω εγώ τέτοιο έργο ???


Πάντως στις διαστάσεις  θα κάνω το ίδιο...........Σ'ευχαριστώ!!!

19 σχόλια:

  1. πολυ ωραια και χρησιμα πεσε ομως και σε εμας τις διαστασεις καλη επιτυχια με την κατασκευη τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Βαγγέλη .

    Είναι από παλιά εξακριβωμένο πως ότι θέλει ό άνθρωπος μπορεί να το κάνει πραγματικότητα .
    Ότι δεν θέλει δεν μπορεί .
    Οπότε από αυτά που έχω δει και διαβάσει από εσένα και θέλεις και μπορείς αλλά το παίζεις δύσκολος χε χε .

    Και για αυτό , περιμένω και την ανάρτηση με τα δικά σου δημιουργήματα .

    Να είσαι καλά

    Α !! και να μην το ξεχάσω σου εύχομαι προκαταβολικά Χρόνια σου πολλά .

    Χρήστος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συν Αθηνά (Σάκης) και χείρα ανασκουμπωμένη Μαστροβαγγέλη, καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το φύλο κεριού θα είναι δύο έως τρείς πόντους πλάτος και όχι ολόκληρο και απ το τελάρο θα αφαίρεσης το κάτω πηχάκι.Καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. περίμενα..ωχ η μέση μου, άλλη ανάρτηση αδελφέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Eυαγγελε αδελφε μου.
    Για την ονομαστικη σου εορτη χρονια πολλα με υγεια.
    Αν πας εκει που μου ειπες μη παρεις καφε και παστουρμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ μου φίλε για την γιορτή σου εύχομαι Χρόνια πολλά ,καλά και ευτυχισμένα.
    Σου τα γράφω σήμερα γιατί αύριο ξημερώματα φεύγω και εκεί δέν έχω ιντερνετ.
    Καλά να περάσεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευάγγελε, με τις καλύτερές μου ευχές για την ονομαστική σου εορτή. Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο Λ Λ Α

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Eις τή ζωή σου εύχομαι να ναι πολλά τά έτη καί νάχεις πάντα τ΄αετού τη δύναμη στο μπέτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βαγγέλη, χρόνια σου πολλά για την ονομαστική σου εορτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά!!!Πάντα με υγεία!!!Κ δυνατά μελισσάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Greetings from the USA, Vangelis! I like the box. I would definitely have one of those to add to my collection. I wish you the very best!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απειρες ευχαριστιες στους αγαπητους μου φιλους!
    Σας ευχομαι ο,τι καλυτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή