Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2009

Συνεχιζονται με μεγαλη επιτυχια τα σεμιναρια στο Ε.Θ.Ι.Α.Γ.Ε

Σε αυτο το ομορφο και οργανωμενο κεντρο ερευνας η Διευθυντρια κ. Φανη Χατζηνα εχει τα παντα διοργανωσει με μεγαλη αγαπη και ζηλο.
Καλεσμενοι επιστημονες ο κ. Ιωσηφ Μανικης,ο κ. Λεωνιδας Χαριστος,ο κ.Ανθιμος Σιγκουδης ηταν απο τους εκπαιδευτες που με αγαπη μας μετεφεραν απο τις γνωσεις τους.Εκτος των μαθηματων στην αιθουσα διδασκαλιας,μαθηματα εγιναν και στα μελισσια.Ο ζηλος των μαθητων μεγαλος,η διευθυντρια  ειναι χαρουμενη!Οι ωρες που αφιλοκερδως αφιερωσε για εννεα εβδομαδες δεν πηγαν χαμενες(ενδεχεται να παραταθει η εκπαιδευτικη περιοδος).Μερικοι απο τους συμμαθητες μου,Γκουμας Ιωαννης με την συζυγο του απο τους Δελφους,ο Ευθυμιος Μαγκαρισιωτης απο την Χρυσουπολη Καβαλας,οι Μπεφανης Κλεανθης,Ζαχαρακης Γεωργιος,Τσιμπανουλης Τριανταφυλλος,απο τον Βολο,ο Καραμιγκος Ευριπιδης με την συζυγο του Γεωργια απο την Πελλα,ο Τσιαλακης Αστεριος απο Πολυγυρο,οι Ιωαννιδης Ανδρεας,Ντιρογιαννη Γεωργια,Παναγιωτιδης Παναγιωτης,Λουκμας Ανδρεας,Αλεξανδρος Μητσης,Σιδηρογλου Κων/νος,Σερεμετιδης Ηλιας,Διγενης Δημητριος ,Αραμπατζης Κων/νος ,Χουρμουζης Ρουλης,Φορης Μουρατιδης απο Θεσ/νικη,απο την Κατερινη Τριγκας Ιωαννης,Κων/νος Σεραφειμ και εγω,εαν ξεχασα κανεναν να με συγχωρει...

7 σχόλια:

  1. Αδελφε Ευαγγελε η επιμορφωση σε ολο το μεγαλειο της.
    Η Φανη καταπληκτικη.Ο Ανθιμος τελειος.
    Τελικα μηπως το εχουν οι ανθρωποι της μελισσοκομιας να εμπνεουν μια ηρεμια και να τη μεταδιδουν και στους αλλους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τυχερακιδες !!!!!!
    Μακάρι να μπορούσα να έρθω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αν ξανά βρεθείτε τους χαιρετισμούς μου στην Κ Χατζηνα από την Κέρκυρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βαγγέλη καλή επιτυχία στους στόχους σου. Θα τα πούμε στον Πειραιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την καλημερα μου και την αγαπη μου σε ολους τους αγαπητους φιλους που με αγαπη με τιματε με τα ωραια σχολια σας,εαν κανενας εχει ιωση (λογω εποχης) τις ευχες μου!!!Καλη ανταμωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απο τον melissovolo ποιος καλος φιλος ειναι??? αξεχαστε αγαπητε συμμαθητη Δημητρη εσυ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ είμαι πράγματι Βαγγέλη. Τα λέμε .

    ΑπάντησηΔιαγραφή